SHRNUTÍ DOVOLENÉ | Řecko - Zakynthos 31.9 - 6.9

4. října 2016 v 13:40 | Abi |  Mé zážitky
Ahooj! ♥

Takže je tu hooodně očekávaný článek :D A to je shrnutí mé dovolené! Přidám vám i fotky tak doufám,že se vám článek bude líbit :) Jinak chci taky říct ,že se to pokusím neudělat ten článek moc dlouhý!
A taky se nechci nijak vychloubat vím že někdo třeba ještě nikde nebyl. Berte to prostě,že se s vámi chci
podělit o své zážitky :)) A když už je ten říjen aspoň zavzpomínáme na krásné počasí ;)

ODLET - 31.9

Vstávali jsme někdy kolem 7? Já už si nevzpomínám,ale vím že dost brzo. Nakonec mělo letadlo stejně zpoždění,ale asi jen půl hodiny. Cesta letadlem byla v pohodě až na přistání jelikož bylo tvrdé! :D
Tady foto z letadla + SELFIE Z LETADLA :D :)

Cesta letadlem tak dlouhá nebyla a byla v celku v pohodě vlastně úplně v poho. Když jsme dorazili na Zakynthoské
letiště tak se čas posunul o hodinu. A bylo kolem třetí až čtvrtý. Pak jsme se přesunuli do autubusu,který nás
vezl do hotelu. V hotelu to bylo moc hezký a pokoje taky. Nejlepší bylo že hned za hotelem jsme měli ovečky :D

1. den jsem byla jen v bazénu.

2.den - 1.ZÁŘÍ

Tenhle den jsem si vychutnala,protože šli skoro všichni do školy :D V ten den jsme se hodně procházeli
po ulic a taky jsme zavítali na naši hotelovou pláž u moře. Bylo to tem hezký a vím že hned poprvé co jsem
do vody vlezla už mám vodu v očích auvajs to pááálíí! :D Jinak to bylo celkem v pohodě.

JÍDLO: Málem bych zapomněla! Vařili tam skvěle moc mi to tam chutnalo :)

Další tři dny už si moc nepamatuji. Vím že jsme byli u bazénu a u moře. Celkem jsem se tam i opálila! :D
Měli jsme taky na dva dny půjčené auto čehož jsme krásně využili a projezdili jsme celé okolí. Všelijaké pláže atd.
Tady vám přidám pár fotek z míst co jsme navštívili :) Jinak jsme také chodili po obchodech. A každý večer
byla u nás na hotelu párty :D

6. den

Ten byl asi ze všech nejkrásnější a nejlepší. Zaplatili jsme si s taťkou skoro celodenní (Asi 7hodinovou) plavbu okolo
celého ostrova a teď jsme teprve poznali ty krásy! Napřiklad zátoku u vraku (SHIPWRECK) Nebo modré jeskyně!
Dáv vám sem pár fotek.

7.den - POSLEDNÍ 6. ZÁŘÍ

Tento den byl bohužel naopak nejhorší,ale zas tak strašný nebyl. v 11 už jsme museli opustit pokoje. Sbaleno už
jsme měli předchozí den a tento den jsme jen dobalovali. V ten den se už udělalo hrozné počasí lilo a byly bouřky.
Lituji lidí co přijeli po nás :/ Přijel nám autobus tak jsme nasedli a jeli jsme na letiště. Tam jsme nakonec zjistili
,že naše letadlo má velké zpoždění a měli jsme odletě asi v půl čtvrtý nakonec až v deset skvělý! Ale naštěstí
nám na letišti poskytli jídlo zadarmo což bylo fajn. Cestou domu jsem spinkala :) Nakonec bylo i super
letě v noci bylo to moc hezký :) Do školy jsem druhý den nešla takže jsem si užila ještě prodloužené prázdniny o den,no
mě přece nestačí jen 7 dní! :DD

Tak a nakonec jednu selfie nejpovedenější ze všech ty ostatní nechtějte vidět :D Zas tak příšerné nejsou...:D
Jinak to bylo vše ! Papa! ♥

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Eliss Eliss | Web | 4. října 2016 v 13:56 | Reagovat

Jde vidět že sis to užila :-)

2 radyprosuperholky radyprosuperholky | E-mail | Web | 4. října 2016 v 15:47 | Reagovat

super dovolená a fotky :-D

3 Remi Remi | Web | 4. října 2016 v 16:54 | Reagovat

Jé, máš krásné fotky ;o) Určo to bylo supr!
O prázkách jsem byla v Chorvatsku(taky to bylo super!), a poslední den nám (jak jinak) lilo jako z konve...:-D
To počasí se na nás snad domluvilo :D

Jinak máš moc pěknej oddělovač, tos robila ty? O_O *závidí, až to pěkné není*

Takových prázdnin víc! :-D

4 Abi Abi | E-mail | Web | 4. října 2016 v 21:15 | Reagovat

[1]: Jj :)

[2]: Děkuji

[3]: V Chorvatsku to fakt muselo být super :) Ale to je skoro naschvál už s tím počasím :D Neboj nevyráběla tak dobrá nejsem je to volný oddělovač může ho pužít každý :) Přesně :-D

5 Jasmine V Jasmine V | Web | 8. října 2016 v 18:34 | Reagovat

fotky jsou krásné a i moc pěkný článek :)

6 Brooke Brooke | 13. února 2017 v 2:58 | Reagovat

Jé! Tam muselo být krásně. My tedy jezdíme také do Řecka ale na jiný ostrov

7 AE AE | Web | 1. ledna 2018 v 22:39 | Reagovat

Zakynthos je ostrov plný rozporů, zbarvení, starobylých domů, vůně blahovičníku a levandulí. Jeho jméno z doby benátské coby Květ východu naplňuje ten správný význam. Je totiž schopen v sobě sloučit pestrou historii s nejjednodušší a nejčistší krásou přírody. Každého ze začátku zaujme až pitoreskně smaragdová barva moře, lesy porostlé hory a poklidný způsob života ostrovanů. Smaragdový ostrov plný poezie, hudby a lásky je rodištěm autora řecké národní hymny, ale i sv. Denise, patrona ostrova.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.